Zlecenie naprawy urządzenia w naszym serwisie-procedury
Utworzono:
2018-01-29
Ostatnia aktualizacja: 2018-01-29
Ostatnia aktualizacja: 2018-01-29
Liczba odwiedzin posta: 542
W związku z dość dużą ilością zapytań od klientów w sprawie zlecania napraw w naszym serwisie, informujemy, że cały proces zlecenia jest bardzo prosty:
Pierwszym krokiem jest wysłanie zgłoszenia, który znajdą Państwo tutaj:
1) Po wypełnieniu i wysłaniu formularza nasz konsultant kontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
2) Kurier firmy DPD w przeciągu 2 dni roboczy od wysłania zgłoszenia odbiera uszkodzony sprzęt w wyznaczonym przez Państwa terminie i miejscu. Uwaga!!! W przypadku kiedy kurier nie pojawi się u Państwa po odbiór przesyłki prosimy powiadomić nas telefonicznie, wyjaśnimy przyczynę.
3) Następnie w przeciągu 3 dni roboczych sprzęt trafia na stanowisko serwisowe, po dokonaniu oględzin klient jest informowany o ewentualnych kosztach naprawy.
4) Po akceptacji kosztów naprawy sprzęt jest naprawiany oraz testowany w zależności od stopnia usterki. Staramy się, aby czas naprawy nie przekraczał 6-8 dni roboczych. Termin jest orientacyjny. W sytuacji kiedy zachodzi konieczność sprowadzenia nietypowej części lub w przypadku wystąpienia komplikacji podczas naprawy termin może ulec wydłużeniu.
5) Istnieją dwie możliwości zapłaty za usługę:
a) Wysyłka za pobraniem (płatna przy kurierze podczas odbioru sprzętu)
b) Wpłata na konto (przed odesłaniem sprzętu, klient otrzymuje dane potrzebne do przelewu e-mailem bądź też telefonicznie.)
Proponujemy dostarczenie sprzętu do naprawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w kwocie wysyłki 15zł Brutto w jedną stronę, na terenie całej Polski. Opłata za przesyłkę pobierana jest po powrocie sprzętu z serwisu, przy odbiorze przez kuriera nic Państwo nie płacą. Jeśli proponowana przez nas opcja nie odpowiada państwu, uszkodzony sprzęt można do nas przesłać na swój koszt dowolną firmą kurierską oraz pocztą, w takim przypadku prosimy o nie wypełnianie formularzu dostawy, a jedynie o dołączenie do paczki danych adresowych na który ma zostać odesłany naprawiony sprzęt, oraz krótki opis uszkodzenia.
Uwaga!!!. Prosimy o dołączenie adresu e-mail, oraz tel w celu przekazywania informacji o postępach w naprawie sprzętu.
Powrót
Dodaj komentarz