Reklamacja zamówienia poprzez formularz RMA
Utworzono:
2017-12-11
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-29
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-29
Liczba odwiedzin posta: 454
Jeśli wystąpił jakikolwiek problem z zakupioną częścią i chcesz ją reklamować, możesz to zrobić poprzez naszą stronę internetową www.serwis.specmajster.pl. W tym celu należy zalogować się na konto klienta(jeżeli nie posiadasz logonu i hasła skontaktuj się z nami dzwoniąc pod nr 29-693-16-29) i wybrać zakładkę DZIAŁ REKLAMACJI „RMA”
Po zaakceptowaniu przez naszą obsługę Twojego zgłoszenia reklamacyjnego, które trwa nie dłużej niż 24 godziny otrzymasz od nas wiadomość poprzez e-mail.
Umożliwi wygenerowanie protokołu RMA wraz listem przewozowym Poczty Polskiej.
Kliknij przycisk „Wybierz” i następnie „Wydrukuj zgłoszenia reklamacji”.
Wydrukowany formularz dołącz do przesyłki, a list naklej na paczkę i nadaj w dowolnym urzędzie pocztowym.
Po zaakceptowaniu przez naszą obsługę Twojego zgłoszenia reklamacyjnego, które trwa nie dłużej niż 24 godziny otrzymasz od nas wiadomość poprzez e-mail.
Umożliwi wygenerowanie protokołu RMA wraz listem przewozowym Poczty Polskiej.
Kliknij przycisk „Wybierz” i następnie „Wydrukuj zgłoszenia reklamacji”.
Wydrukowany formularz dołącz do przesyłki, a list naklej na paczkę i nadaj w dowolnym urzędzie pocztowym.
Powrót
Dodaj komentarz